URZĄD MIEJSKI W GLIWICACH
Urzędnik ds obsługi rad dzielnic i komisji rady miasta
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/1203
OBOWIĄZKI:
Szczegóły: https://bip.gliwice.eu/nabor-do-biura-rady-miasta-nabor-nr-kd210242025br-1-termin-skladania-ofert-15-wrzesnia-2025-rOsoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:współpracowała z radami dzielnic w zakresie przyjmowania, realizacji i rozliczania wniosków o finansowanie przedsięwzięć; utrzymywała stały kontakt z radami dzielnic oraz zapewniała merytoryczne wsparcie w zakresie realizacji statutowych zadań rad dzielnic, sporządzała umowy i zamówienia związane z działalnością rad dzielnic, kontrolowała dokumenty finansowo-księgowe, rejestrowała w systemie informatycznym dokumenty finansowo-księgowe oraz umowy i zamówienia, obsługiwała komisje Rady Miasta.; oferta przeznaczona również dla osób z niepełnosprawnością
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

[Inne] : umiejętność sporządzania pism urzędowych; znajomość ustawy o samorządzie gminnym, Statutu Miasta Gliwice, statutów dzielnic.

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

5 400 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach



Praca w Bytomiu i okolicach: Najnowsze oferty pracy

© 2018-2025 Rynek pracy w Bytomiu | Wszelkie prawa zastrzeżone