Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 143838

Warunki pracy

Praca w siedzibie Komendy w godzinach pracy Komendy tj.: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30. Budynek Komendy nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób z niepełnosprawnością na wózkach inwalidzkich). Pomieszczenia są zlokalizowane na wysokim parterze oraz I piętrze.


Oświetlenie naturalne/sztuczne;


Obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorze komputerowym;


Praca przy komputerze wymagająca wysiłku statycznego;


Wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentów;


Realizacja zadań pod presją czasu.

Zakres zadań

  • Realizować będzie zadania związane z obsługą procesów kadrowych funkcjonariuszy oraz pracowników cywilnych województwa śląskiego między innymi w zakresie:
  • Prowadzenia spraw dotyczących awansów i wyróźnień strażaków oraz pracowników cywilnych Komendy Wojewódzkiej i KP(M) PSP województwa śląskiego;
  • Realizacji zadań związanych z sprawozdawczością i analityką danych;
  • Sporządzania tabel zbiorczych z materiałów dostarczonych z KP(M) województwa śląskiego;
  • Profilaktyki zdrowotnej funkcjonariuszy oraz pracowników cywilnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego co najmniej 6 miesięcy w prowadzeniu spraw administracyjno-biurowych
  • Znajomość obsługi komputera MS Office, poczty elektronicznej;
  • Znajomość instrukcji kancelaryjnej;
  • znajomość prawa i procedury administracyjnej;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Odporność na stres;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Sprawność działania;
  • Umiejętność organizacji pracy;
  • Umiejętność analitycznego myślenia;
  • Komunikatywność;
  • Kultura osobista;


Praca w Bytomiu i okolicach: Najnowsze oferty pracy

© 2018-2024 Rynek pracy w Bytomiu | Wszelkie prawa zastrzeżone