- Więcej informacji na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/katowice/starszy-specjalista,154868,v7Osoba na tym stanowisku:1. uczestniczy w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym: opracowuje i publikuje dokumentację postępowania, przygotowuje i publikuje ogłoszenia, oraz wykonuje inne czynności związane z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wynikających z obowiązujących przepisów i procedur wewnętrznych;2. uczestniczy w pracach komisji przetargowej, sporządza protokoły postępowania o zamówienie publiczne;3. uczestniczy w przygotowaniu umów pod względem zgodności z przepisami z zakresu zamówień publicznych;4. przygotowuje i prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego poza ustawą Prawo zamówień publicznych, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi Komendy Wojewódzkiej PSP;5. prowadzi rejestr umów i statystyki zamówień publicznych, sporządza plan zamówień publicznych, plan postępowań i sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych;6. sporządza zbiorcze zestawienia w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez wydziały komendy.Warunki pracy:1. Praca w siedzibie Komendy w godzinach pracy Komendy tj.: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30. Budynek Komendy nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób z niepełnosprawnością na wózkach inwalidzkich). Pomieszczenia są zlokalizowane na wysokim parterze oraz I piętrze.2. Oświetlenie naturalne/sztuczne;3. Obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorze komputerowym;4. Praca przy komputerze wymagająca wysiłku statycznego;5. Stres związany z obsługą proceduralną zamówień publicznych (terminowość, złożoność aktów prawnych);6. Realizacja zadań pod presją czasu.Pracodawca oferuje:1. Zatrudnienie na umowę o pracę, pierwsza umowa na 12 miesięcy;2. Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy;3. Nagrody jubileuszowe;4. Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka);5. Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy;6. Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze;7. Pakiet socjalny (m.in, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach);8. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach indywidualnych programów rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy);9. Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych;10. Dofinansowanie do wypoczynku pracowników;11. Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej;12. Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy ;13. Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu;14. Miejsce parkingowe na terenie urzędu.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:Wymagania niezbędne:- Wykształcenie: wyższe- Staż pracy w prowadzeniu spraw administracyjno-biurowych (min. 6 miesięcy)- Znajomość obsługi komputera MS Office, poczty elektronicznej;- Znajomość prawa zamówień publicznychi procedury administracyjnej.- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.- Posiadanie obywatelstwa polskiego- Korzystanie z pełni praw publicznych- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWymagania dodatkowe:- Wykształcenie: wyższe w zakresie prawa lub administracji.- Odporność na stres;- Umiejętność pracy w zespole;- Sprawność działania;- Umiejętność organizacji pracy;- Umiejętność analitycznego myślenia;- Komunikatywność;- Kultura osobista;- Dyspozycyjność;- Znajomość i umiejętność stosowania przepisów dotyczących funkcjonowania Państwowej Straży Pożarnej, prawa zamówień publicznych, prawa administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej;- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word).
Miejsce pracy:Katowice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 967 PLN
Opis wynagrodzenia:Wynagrodzenie: ok. 4967 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat. Praca na umowę o pracę , pierwsza umowa na 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.