Komenda Miejska Policji w Siemianowicach Śląskich
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Siemianowice Śląskie
Ogłoszenie o naborze Nr 149869

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa związana z prowadzeniem ewidencji i obiegu dokumentów jawnych.
  • Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym.
  • Praca głównie siedząca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
  • Stanowisko pracy wyposażone w telefon, skaner, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
  • Stanowisko pracy w Wydziale Kryminalnym usytuowane jest na I piętrze w budynku Komendy Miejskiej Policji w Siemianowicach Śląskich.
  • Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych, winda tylko do parteru. 

Zakres zadań

  • Przyjmowanie, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływającej do Wydziału oraz wydawanie jej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w Wydziale
  • Komputerowa i odręczna ewidencja pism, dokumentów i przesyłek wpływających i wychodzących z Wydziału w celu udokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów
  • Archiwizacja dokumentów wytworzonych przez pracowników Wydziału i przekazywanie ich do archiwum w celu zapewnienia ich przechowywania
  • Obsługa komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo mailowego w celu uzyskania i przekazywania informacji
  • Kompletowanie i przedkładanie dokumentów i korespondencji do podpisu naczelnikowi i jego zastępcy oraz rozdzieleniu jej po dokonaniu dekretacji
  • Telefoniczna obsługa interesantów
  • Tworzenie pism i udzielanie odpowiedzi

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Umiejętność właściwej organizacji pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Poświadczenie bezpieczeństwa z klauzulą dopuszczalności "poufne" albo oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie poświadczenia do wymaganej klauzuli
  • odporność na stres
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • W słuzbie cywilniej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22.07.1944r. do dnia 31.07.1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18.10.2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 01.08.1972 R. LUB PÓŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 01.08.1972r.
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



Praca w Bytomiu i okolicach: Najnowsze oferty pracy

© 2018-2025 Rynek pracy w Bytomiu | Wszelkie prawa zastrzeżone