(umowa o pracę / 1 pełny etat)
Szczegóły oferty
- zawieranie, ewidencjonowanie i aktualizowanie umów z aptekami na realizację:
- zalecanych szczepień ochronnych w aptekach,
- programu pilotażowego w zakresie usług farmaceuty dotyczących zdrowia reprodukcyjnego,
- dyżurów w dni wolne od pracy lub dyżurów w porze nocnej w aptekach.
- weryfikacja wniosków portalowych w zakresie zmian harmonogramu i personelu wykonującego program pilotażowy oraz szczepienia ochronne w aptekach,
- udzielanie informacji w zakresie prawidłowości wypełniania wniosków, zawierania i rozliczania umów oraz nadania upoważnień do korzystania z usługi elektronicznej Weryfikacji Uprawnień Świadczeniobiorców podmiotom prowadzącym apteki.
Wymagania konieczne (należy udokumentować):
- wykształcenie: wyższe lub średnie,
- lata pracy zawodowej: przy wykształceniu wyższym staż pracy nie jest wymagany, przy wykształceniu średnim wymagane są minimum 3 lata stażu pracy.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane doświadczenie w administracji publicznej lub w branży farmaceutycznej,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 146) – w szczególności Dział V. Narodowy Fundusz Zdrowia,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 930) – w szczególności rozdział 6. Apteki i osoby uprawnione,
- znajomość przepisów ustawy Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. z 2024 r., poz. 686) - w szczególności art. 94 ustawy,
- znajomość rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 kwietnia 2024 r. w sprawie programu pilotażowego w zakresie usług farmaceuty dotyczących zdrowia reprodukcyjnego (Dz. U. 2024 poz., 662),
- znajomość przepisów ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2024 r. poz., 924) - w zakresie wykonywania szczepień ochronnych przez farmaceutów,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel),
- umiejętność wykonywania zadań wymagających podwyższonej koncentracji, wielozadaniowość,
- zdolność do szybkiego przyswajania informacji,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- dokładność, odpowiedzialność,
- umiejętność planowania i organizowanie pracy własnej.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę (świadectwo pracy), umowy zlecenie (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG),
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW