Kuratorium Oświaty w Katowicach
Śląski Kurator Oświaty poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 153842

Warunki pracy

Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Budynek urzędu 10 piętrowy, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach na 6  piętrze. Budynek posiada windę osobową, podjazd oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Prowadzi sekretariat w celu wsparcia bieżącej pracy wicekuratora oświaty lub dyrektora
  • Wykonuje czynności kancelaryjne w systemie elektornicznego zarządzania dokumentami - EZD (weryfikowanie prawidłowości metadanych, czytelności załączników, opisywanie dokumentów, przekazywanie do podpisu i dekretacji) w celu zapewnienia właściwego i terminowego obiegu dokumentów
  • Udziela informacji dot. organizacji i załatwiania spraw w Kuratorium w celu zapewnienia właściwej jakości świadczonych usług
  • Kompletuje i przedkłada dokumenty papierowe do podpisu w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów oraz realizacji zadań w Kuratorium
  • Przygotowuje wykazy, zestawienia, bazy danych w celu zapewnienia dostępu do informacji klientom wewnętrznym i zewnętrznym
  • Przygotowuje organizacyjnie i dokumentuje narady - zgodnie z poleceniem, w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania Kuratorium
  • Współpracuje z pracownikiami sekretariatów oraz pracownikami punktów kancelaryjnych Kuratorium w celu sprawnego i niezwłocznego przekazywania informacji i przesyłek
  • Systematycznie uzupełnia materiały biurowe oraz inne artykuły w celu właściwego funkcjonwania sekretariatu

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Biegła znajomość obsługi komputera
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo oświatowe, ustawy o służbie cywilnej, instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt
  • Umiejętność skutecznej komunikacji
  • Rzetelność i terminowość
  • Pozytywne podejście do klienta
  • Umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



Praca w Bytomiu i okolicach: Najnowsze oferty pracy

© 2018-2025 Rynek pracy w Bytomiu | Wszelkie prawa zastrzeżone