Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 147238

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku  podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego,
  • Praca w terenie,
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • Praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
  • Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju prac, budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych,
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

 

Zakres zadań

  • Prowadzi monitoring rzeczowy oraz finansowy realizowanych zadań inwestycyjnych,
  • Współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi Oddziału i Centrali w zakresie sprawozdawczości oraz rozliczeń inwestycji,
  • Bierze udział w procesie aktualizacji i zatwierdzania harmonogramów wykonania robót dla zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Oddział,
  • Monitoruje wdrażanie przez Wydział zaleceń w tym zaleceń pokontrolnych instytucji zewnętrznych oraz Centrali. Prowadzi archiwizację dokumentów związanych z kontrolami przeprowadzonymi w zakresie zadań Zespołu Kierownika Projektu,
  • Współpracuje z Kierownikami Projektu w zakresie dokonywanych przeglądów gwarancyjnych, monitoringu gwarancji należytego wykonania umowy oraz gwarancji usunięcia wad i usterek.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze przygotowania lub realizacji inwestycji drogowych.
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Znajomość przepisów KPA, prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego, znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach funduszy UE, znajomość warunków kontraktowych FIDIC,
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • Kompetencje: Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe; rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu: finansowania, kwalifikowalności wydatków unijnych, rozliczania projektów unijnych; warunków kontraktowych FIDIC.


Praca w Bytomiu i okolicach: Najnowsze oferty pracy

© 2018-2025 Rynek pracy w Bytomiu | Wszelkie prawa zastrzeżone