Sewera Polska Chemia jest liderem zaopatrzenia budownictwa. Oferujemy kompletny asortyment materiałów umożliwiających realizację wszelkich inwestycji budowlanych jak również gruntowny remont lub budowę domu od fundamentów po dach. Jesteśmy Firmą świadomą, że o naszym sukcesie stanowią ludzie, ich wiedza, ambicje i zaangażowanie. Dlatego skupiamy się na rozwoju naszych pracowników. Jeśli szukasz pracy w solidnej firmie, a ponadto cenisz sobie przyjazną atmosferę to dobrze trafiłeś. Dołącz do nas!
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-15 lub 8-16
- realizacja zamówień i koordynacja realizacji dostaw, natychmiastowe reagowanie na nieprawidłowości pojawiające się w procesie logistycznym
- optymalizacja kosztów zakupu towarów
- negocjacje z Dostawcami warunków zakupu materiałów na inwestycje
- współpraca z handlowcami przy tworzeniu ofert sprzedaży
- prowadzenie rzetelnej dokumentacji dot. prowadzonych spraw
- poszukiwanie nowych, alternatywnych źródeł zakupu towarów
- administrowanie danych na portalu Cerfix
- kontrola stanów magazynowych towarów, dbanie o optymalny poziom zapasów, monitoring cen
- wykształcenie wyższe lub średnie techniczne (preferowane: logistyka, ekonomia)
- dobra znajomość pakietu MS Office
- umiejętności organizacyjne i planistyczne
- kreatywność, komunikatywność, sumienność, konsekwencja
- umiejętność pracy pod presją czasu i dużej odpowiedzialności
- mile widziane doświadczenie w dziale zakupów/sprzedaży
- pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa + premie)
- pomoc w okresie wdrożenia