- Odpowiedzi na zapytania klientów przez telefon, chat i email.
- Dokumentacja rozmów i rozwiązań w systemie CRM.
- Współpraca z zespołem dla lepszych doświadczeń klientów.
- Aktualizowanie wiedzy o produktach i ofertach.
- Profesjonalizm i entuzjazm w interakcjach z klientami.
- Rozwiązywanie problemów wykorzystując wiedzę o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.
- Min. 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
- Zaawansowany włoski (C1) i bardzo dobra znajomość angielskiego (B2).
- Umiejętność rozwiązywania problemów, kreatywne myślenie.
- Zainteresowanie ciągłym rozwojem i nauką nowych technologii.
- Pracę zdalną.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, życiowe ubezpieczenie, system benefitów.
- Płatne szkolenia i możliwości ciągłego rozwoju.
- Eventy integracyjne i wsparcie lidera zespołu.