- Wsparcie klientów telefonicznie, przez czat i e-mail z profesjonalizmem i uśmiechem.
- Dokumentowanie interakcji w systemie CRM, nadzór nad podjętymi działaniami i zaproponowanymi rozwiązaniami.
- Współpraca w zespole, klucz do poprawy jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania problemów.
- Rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2.
- Spokój i takt, umiejętność zachowania profesjonalizmu.
- Dbałość o szczegóły.
- Doskonała samoorganizacja.
- Umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
- Doświadczenie w branży motoryzacyjnej z markami premium.
- Znajomość systemu CRM.
- Zainteresowanie motoryzacją.
- Możliwość pracy w 100% zdalnej.
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
- Szkolenia specjalistyczne w branży motoryzacyjnej.
- Pakiet świadczeń, m.in. kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka zdrowotna.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie pracy.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.