BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w 166 krajach i zatrudniamy ponad 115 000 ekspertów i specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu.
Specjalista ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Katowice
Twój zakres obowiązków:


Samodzielne prowadzenie kadrowej, płacowej i personalnej obsługi Klientów BDO, w tym:

  • sporządzanie list płac dla pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych
  • rozliczanie czasu pracy
  • naliczanie średniej urlopowej oraz ekwiwalentu za urlop
  • rozliczanie wynagrodzeń pracowników zatrudnionych przez zagraniczne spółki oraz pracowników oddelegowanych do pracy za granicą
  • prowadzenie administracji personalnej oraz sporządzanie dokumentacji z zakresu stosunku pracy
  • sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych
  • sporządzanie dokumentacji dla ZUS, US, GUS, PFRON
  • prowadzenie ewidencji urlopów, absencji, zwolnień lekarskich; naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych i opiekuńczych
Nasze wymagania:
  • wyższe wykształcenie (preferowana specjalność: ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi)
  • min. 2–letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • praktyczną znajomość prawa pracy, prawa podatkowego oraz przepisów ZUS
  • samodzielność w naliczaniu wynagrodzeń i administrowaniu aktami osobowymi
  • bardzo dobrą znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną analizę dokumentów oraz kontakt z Klientami firmy
  • bardzo dobrą znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word) oraz programu Enova
  • bardzo dobrą organizację pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, sumienność
  • umiejętność współpracy w grupie i łatwości w nawiązywaniu kontaktów
To oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • prywatną opiekę medyczną Medicover
  • dofinansowanie karty sportowej Multisport
  • pracę w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia
  • liczne szkolenia wewnętrzne oraz treningi umiejętności miękkich w ramach „Akademii BDO” (katalog szkoleń aktualizowany jest co miesiąc i obejmuje najnowsze trendy lub zmiany. Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym)
  • możliwość uczestnictwa w szkoleniach merytorycznych oferowanych przez spółkę BDO Solutions
  • program wdrożeniowy realizowany na platformie rozwojowej w pierwszych tygodniach pracy, który ułatwi Ci proces wdrażania się
  • jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen rocznych pozwalający na monitorowanie i wspieranie Twojego rozwoju
  • program rekomendacji pracowników
  • spotkania integracyjne zespołowe oraz firmowe
Administratorem danych jest BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawa 02-676, Postępu 12. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. możliwy jest pod adresem e-mail: auditor@bdo.pl


Praca w Bytomiu i okolicach: Najnowsze oferty pracy

© 2018-2024 Rynek pracy w Bytomiu | Wszelkie prawa zastrzeżone