Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Specjalista ds. finansów i administracji
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0567
Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne, dobra znajomość języka angielskiego, min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość obsługi MS Office, mile widziana znajomość systemu ERP Dynamics 365Business Central, umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy w zespole, skrupulatność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań, zakres zadań: wystawianie krajowych i zagranicznych faktur sprzedaży, księgowanie faktur kosztowych, przypisywanie dekretu do faktur, kontrola spływu należności, kontakt z kontrahentami w sprawie rozliczeń, sprawy organizacyjne związane z prawidłowym funkcjonowaniem firmy, organizacja spotkań, wyjazdów służbowych, wysyłka i odbiór korespondencji firmowej, wsparcie w prowadzeniu spraw kadrowych, księgowanie polskich wyciągów bankowych, jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice, umowa na zastępstwo
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne: Miejsce pracy:Gliwice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie brutto:od 6 000 do 6 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach