- tworzenia dokumentacji w systemie BDO (KPO, KPOK, KEOK i KEO)
- tworzenia dokumentacji związanej z ewidencją odpadów oraz raportowania
- przygotowywania sprawozdawczości dotyczącej gospodarki odpadami.
- posiadasz wykształcenie min. średnie
- masz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu ewidencji odpadów i sprawozdawczości odpadowej
- posiadasz wiedzę na temat obsługi bazy BDO
- umiejętnie obsługujesz MsOffice (w szczególności excel)
- jesteś dokładny i skrupulatny przy tworzeniu dokumentów
- mile widziana znajomość systemu KZR.
- pracę w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- niezbędne narzędzia pracy
- możliwość rozwoju zawodowego
- kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- grupowe ubezpieczenie na życie
- prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę
- kartę Multisport dofinansowaną przez pracodawcę
- atrakcyjne świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.