Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Sekretarka
Miejsce pracy: Sosnowiec
Numer: StPr/25/0070
OBOWIĄZKI:
obsługa sekretariatu: odbiera telefony i przekierowuje rozmowy do poszczególnych działów, zaopatruje działy w materiały biurowe, przyjmuje i ewidencjonuje korespondencję przychodzącą i wychodzącą, rozdziela korespondencję za pokwitowaniem, przygotowuje posiedzenia Zarządu, zawiadamia zainteresowanych o terminie, miejscu i porządku posiedzenia, sporządza protokoły z posiedzeń Zarządu, przekazuje uchwały i decyzje Zarządu zainteresowanym konórkom do realizacji i prowadzi ewidencję uchwał i deczyzji Zarządu, praca w godzinach 7.00-15.00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, wyższe kierunkowe np. administracja, komunikatywność, sprawność fizyczna, odporność na stres

Miejsce pracy:

Sosnowiec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu



Praca w Bytomiu i okolicach: Najnowsze oferty pracy

© 2018-2025 Rynek pracy w Bytomiu | Wszelkie prawa zastrzeżone