Aktualnie poszukujemy kandydatów do naszego oddziału w Gliwicach na stanowisko:
Do obowiązków pracownika w dziale zakupów będzie należało m.in.:
- przyjmowanie materiału na stan i opisywanie faktur zakupowych,
- kontakt z dostawcami , wysyłanie zapytań, przyjmowanie zamówień,
- kontrolowanie zgodności dostaw oraz atestów,
- monitorowanie rynku konkurencji,
- śledzenie stanów magazynowych, sporządzanie raportów dotyczących zapasów,
- współpraca z centralnym zakupem na Słowacji, wysyłanie zamówień operacyjnych, miesięcznych, kwartalnych
Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne/techniczne) , bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office z naciskiem na Excela, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w dziale zakupów oraz znajomość asortymentu hutniczego. Oczekujemy osoby komunikatywnej, rzetelnej i odpowiedzialnej.
Oferujemy:
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 07.30.-15.45. Na początek umowę na 3-miesięczny okres próbny. Odpowiednie narzędzia pracy oraz możliwość rozwoju. Dla pracowników biurowych catering finansowany w 50% przez pracodawcę, dodatkowy dzień wolny za urodziny, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego we własnym zakresie. Premię frekwencyjną i nagrodę roczną.