ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNO-HOTELARSKICH W TARNOWSKICH GÓRACH
Referent do spraw administracyjno kadrowych
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/25/0477
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, kontrola wypłacanych dodatków do wynagrodzenia, prowadzenie ewidencji badań lekarskich, BHP, sprawozdania GUS, SIO
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne


Wymagania inne:

Wymagany półroczny staż w jednostce budżetowej, wiedza z zakresu praca pracy, prawa oświatowego, karty nauczyciela, awansu zawodowego nauczyciela, znajomość programu Vulcan, SIO, umiejętność redagowania pism urzędowych. Ponadto niekaralność, korzystanie w pełni z praw publicznych, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach



Praca w Bytomiu i okolicach: Najnowsze oferty pracy

© 2018-2025 Rynek pracy w Bytomiu | Wszelkie prawa zastrzeżone