Firma Paneltech Sp. z o.o. istnieje na rynku od 35 lat. Zdobyte doświadczenie pozwoliło naszej firmie wyspecjalizować się w produkcji wysokiej jakości płyt warstwowych, styropianu oraz drzwi przemysłowych. Na chwile obecną eksportujemy nasze produkty do prawie 30 krajów z całego świata. Paneltech to gwarancja wysokiej jakości i trwałości wyrobów, terminowości oraz wysokiego poziomu obsługi Klienta.
 
W związku ze stale rozszerzającą się działalnością firmy i jej rozwojem, aktualnie poszukiwani są kandydaci na stanowisko:
Recepcjonistka – Obsługa Klienta
Miejsce pracy: Chorzów
Zakres obowiązków:
  • obsługa prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych wpływających do firmy;
  • przyjmowanie i odpowiadanie na telefony oraz e-maile;
  • obsługa sal konferencyjnych;
  • bieżące wspomaganie pracy działu księgowości.
Wymagania:
  • wykształcenie średnie;
  • zaangażowanie, systematyczność, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy;
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office;
  • znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • pracę w dynamicznym zespole;
  • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego;
  • karty multisport;
  • możliwość przystąpienia do PKZP;
  • miejsca parkingowe;
  • paczki świąteczne.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".


Praca w Bytomiu i okolicach: Najnowsze oferty pracy

© 2018-2024 Rynek pracy w Bytomiu | Wszelkie prawa zastrzeżone