Urząd Miejski w Zabrzu
Podinspektor
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/25/1059
OBOWIĄZKI:
Do głównych obowiązków inspektora będzie należało:1. Bezpośrednia obsługa klienta na Sali Obsługi Klienta, przyjmowanie i realizowanie wniosków o rejestrację pojazdów stałą i czasową, przyjmowanie wniosków o wymianę lub wydanie wtórników dowodów rejestracyjnych,2. Prowadzenie ewidencji i przygotowywanie nieaktualnych tablic do kasacji,3. Przyjmowanie zgłoszeń o zbyciu pojazdu,4. Ewidencjonowanie i organizacja akt w magazynie podręcznym,5. Wysyłka i odbiór dowodów rejestracyjnych z Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych.Zakres odpowiedzialności pracownika:- odpowiedzialność za należyte i terminowe wykonywanie spraw wykazanych w zakresie czynności,- przestrzeganie przepisów prawa pracy, uchwał Rady Miasta oraz wszelkich wytycznych podjętych przez Kierownika Jednostki,- jakość i terminowość wykonywania wszystkich poleceń służbowych.Praca od poniedziałku do piątku w systemie równoważnym - poniedziałek w godzinach 7:30-17:30, wtorek, środa i czwartek w godzinach 7:30-15:30 oraz w piątek w godzinach 7:30-13:30. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe lub średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy,- znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo o ruchu drogowym i rozporządzeń wydanych w oparciu o ww. ustawę, ustawy o opłacie skarbowej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym,- nieposzlakowana opinia,- obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:- umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,- umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,- zaangażowanie,- umiejętności interpersonalne,- umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej,- elastyczność w działaniu,- innowacyjność i twórcze podejście do realizacji zadań,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętności analityczne,- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,- postawa etyczna.

Miejsce pracy:

Zabrze


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu



Praca w Bytomiu i okolicach: Najnowsze oferty pracy

© 2018-2025 Rynek pracy w Bytomiu | Wszelkie prawa zastrzeżone