Urząd Miasta MYSŁOWICE
Podinspektor w wydziale gospodarki nieruchomościami
Miejsce pracy: Mysłowice
Numer: StPr/25/0359
OBOWIĄZKI:
Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Prowadzenie postępowań w trybie przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisywprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, w tym przygotowywania decyzjio odszkodowaniu za nieruchomości przejęte z mocy prawa pod drogi publiczne.2. Prowadzenie postępowań w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadachprzygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, w tym nabywanie nieruchomości poddrogi.3. Prowadzenie postępowań dotyczących nabywania nieruchomości pod drogi w trybie cywilno-prawnym,postępowań komunalizacyjnych, postępowań w sprawie wydania decyzji o ustaleniu odszkodowania zanieruchomości przejęte pod drogi publiczne.4. Weryfikacja poprawności operatów szacunkowych.5. Przygotowywanie wniosków, informacji i sprawozdań, rzeczowych i finansowych, m.in. w zakresierealizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej i dotacji na zadania zlecone.6. Składanie wniosków wieczystoksięgowych.Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecySzczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie :https://bip.myslowice.pl/artykul/podinspektor-w-wydziale-gospodarki-nieruchomosciami-3
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie średnie lub wyższe. W przypadku wykształcenia średniego minimum 3 letni staż pracy praca na podstawie umowy o pracę.2. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślneprzestępstwo skarbowe.3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych.4. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.o pracownikach samorządowych).5. Nieposzlakowana opinia.6. Umiejętność obsługi komputera oraz znajomość programów typu office.7. Umiejętność redagowania pism urzędowych.8. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.9. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru,umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym:a) ustawa z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracjępubliczną,b) ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycjiw zakresie dróg,c) ustawa z dnia 13 lipca 2023 r. o szczególnych rozwiązaniach dotyczących regulacji stanu prawnegoniektórych dróg ogólnodostępnych,d) ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,e) ustawa o samorządzie gminnym,f) ustawa o samorządzie powiatowym,g) Kodeks postępowania administracyjnego,h) ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece,i) ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,j) ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych.4. Wymagania dodatkowe:1. Mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku prawo, administracja, geodezja, gospodarkanieruchomościami lub zarządzanie.2. Preferowany staż pracy w sektorze administracji publicznej.3. Umiejętność pracy w zespole.4. Prawo jazdy kat. B5. Dyspozycyjność.6. Gotowość do pracy w terenie.5. Pożądane cechy charakteru1. Bezstronność.2. Odpowiedzialność.3. Sumienność.4. Komunikatywność.5. Dobra organizacja pracy.6. Samodyscyplina.7. Wysoka kultura osobista.

Miejsce pracy:

Mysłowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 940 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach



Praca w Bytomiu i okolicach: Najnowsze oferty pracy

© 2018-2025 Rynek pracy w Bytomiu | Wszelkie prawa zastrzeżone