- realizowanie powierzonych zadań zgodnie z harmonogramem i obowiązującymi procedurami,
 - opracowywanie, sprawdzanie oraz porządkowanie dokumentów finansowych, w tym faktur i innych rozliczeń,
 - ewidencja i księgowanie faktur zakupowych,
 - dokonywanie księgowań oraz kontrola zgodności sald kont księgowych,
 - przygotowywanie i weryfikacja płatności dla dostawców, kontrola terminów płatności,
 - terminowe rozliczanie zobowiązań oraz utrzymywanie kontaktu z klientami,
 - obsługa spółek międzynarodowych,
 - uczestniczenie w audytach oraz wspieranie działań mających na celu usprawnienie procesów operacyjnych.
 
- wykształcenie kierunkowe (finanse, rachunkowość lub pokrewne),
 - min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
 - znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
 - znajomość MS Excel w stopniu podstawowym,
 - odpowiedzialność i umiejętność analitycznego myślenia.
 
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy na systemie SAP,
 - doświadczenie w obsłudze spółek międzynarodowych,
 - doświadczenie w pracy w SSC.
 
- umowę o pracę na czas określony, bezpośrednio w firmie naszego Klienta,
 - atrakcyjne wynagrodzenie + premie roczne,
 - możliwość rozpoczęcia pracy między godz. 7:00 a 9:00,
 - możliwość pracy w trybie hybrydowym,
 - ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie karty sportowej, opiekę medyczną,
 - dofinansowanie posiłków,
 - wewnętrzny system szkoleń z możliwością nauki i rozwoju.
 
							
						
 Trenkwalder
Tychy
 wczoraj