- telefoniczny kontakt z klientami niemieckojęzycznymi w sprawach serwisowych i produktowych
- udzielanie informacji dotyczących napraw, gwarancji, części oraz prostych usterek
- wyszukiwanie rozwiązań technicznych na odległość, aby usprawnić proces obsługi
- dobór odpowiednich produktów zgodnie z oczekiwaniami klienta
- praca w systemach CRM i aktualizacja zgłoszeń
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
- swoboda w rozmowach telefonicznych i nastawienie na pomoc
- umiejętność logicznego myślenia i szybkie odnajdywanie się w sytuacjach technicznych
- pozytywne podejście do klientów i współpracy
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub serwisie
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie miesięczne
- pełne wdrożenie i wsparcie szkoleniowe
- nowoczesne miejsce pracy i przyjazną atmosferę
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, kafeteria MyBenefit, dodatki pracownicze
Concentrix
Katowice
2025-12-12