Komendant Biura Spraw Wewnętrznych Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- zagrożenie korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie;
- wymuszona pozycja ciała;
- praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (4h);
- brak oznaczeń dla osób niewidomych;
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym;
- w budynku nie ma pętli indukcyjnych;
- w okolicy budynków nie ma urządzeń dźwiękowych naprowadzających osoby niewidome i słabowidzące;
- po prawej stronie od wejścia głównego znajduje się winda dla osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach. Schody oznaczone są taśmą ostrzegawczą (krawędzie). Szklane drzwi wejściowe otwierane są automatycznie i oznaczone kolorystycznie. W ogólnodostępnym holu, po prawej stronie znajduje się punkt podawczy i informacyjny. Punkt ten jest dostosowany do obsługi osób z niepełnosprawnością, poruszających się na wózkach inwalidzkich. Po lewej stronie holu w korytarzu znajduje się toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach. W budynku znajdują się windy przystosowane dla osób z niepełnosprawnością, umiejscowione przy klatkach schodowych. Więcej informacji na stronie:
https://slaska.policja.gov.pl/kat/kontakt/informacje-dla-osob-z-niepelno/365954,DEKLARACJA-O-DOSTEPNOSCI.html
Zakres zadań
- Prowadzi obsługę kancelaryjną w zakresie dokumentów niejawnych
- Organizuje proces archiwizacji w wydziale w zakresie dokumentów niejawnych
- Prowadzi instruktaże dotyczące stosowania przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych, wytwarzania, przetwarzania i przechowywania dokumentacji niejawnej; przygotowuje materiały szkoleniowe z przedmiotowego zakresu
- Dokonuje czynności związanych ze zmianą lub zniesieniem klauzul tajności z dokumentów niejawnych
- Dystrybuuje oświadczenia o stanie majątkowym funkcjonariuszy i pracowników wydziału
- Prowadzi obsługę kancelaryjną w zakresie dokumentów jawnych i obsługę sekretarską kierownictwa wydziału w przypadku nieobecności sekretarki
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku ds. ochrony informacji niejawnych
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych; metod i form pracy kancelaryjno-biurowej; archiwizacji
- Biegłe posługiwanie się pakietem MS Office
- Dobra organizacja pracy, uprzejmość
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych (aktualne - ostatnie 5 lat)