Komenda Miejska Policji w Katowicach
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 157263

Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w  telefon, kserokopiarkę oraz komputer. Praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy. Do czynników szczególnie utrudniających wykonywanie zadań należą narażenie na kontakt z zawartością nieszczelnych przesyłek oraz permanentna obsługa klientów zewnętrznych. Stanowisko pracy usytuowane jest na V piętrze Komendy Miejskiej Policji w Katowicach ul. Lompy 19.

Zakres zadań

  • prowadzenie obsługi organizacyjnej i kancelaryjno-biurowej sekretariatu wydziału w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji,
  • prowadzenie rejestrów i ewidencji pomocniczej w celu zapewnienia właściwej ewidencji dokumentów,
  • odbieranie i nadawanie przesyłek pocztowych mogących zawierać środki chemiczne lub materiał biologiczny do badań w celu właściwej dystrybucji tych przesyłek,
  • dystrybucja aktów prawnych w celu prawidłowej realizacji zadań,
  • sporządzanie wykazów należności z tytułu kosztów dojazdu do służby celem wypłaty,
  • prowadzenie ewidencji urlopów w celu bieżącego nadzoru nad ich wykorzystaniem,
  • dokonywanie okresowych przeglądów zapisów prowadzonych w dziennikach i rejestrach w celu prawidłowego rozliczenia przydzielonej korespondencji do realizacji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • posiadanie Poświadczenia Bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub złożenie oświadczenia o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych ww. klauzulą
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność organizowania pracy własnej
  • umiejętność współpracy, komunikowania się
  • rzetelność i terminowość
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe



Praca w Bytomiu i okolicach: Najnowsze oferty pracy

© 2018-2025 Rynek pracy w Bytomiu | Wszelkie prawa zastrzeżone