- Pełnić funkcję ambasadora marki, obsługując zgłoszenia klientów oraz kontynuowanie zapytań przez telefon, formularz internetowy lub czat.
- Przestrzegać ustalonych procedur w celu szybkiego i profesjonalnego rozwiązywania potrzeb klientów.
- Przetwarzanie roszczeń gwarancyjnych i koordynowanie serwisów naprawczych.
- Dostarczanie wsparcia poprzez rozwiązywanie technicznych problemów.
- Rozwiązywanie reklamacji, przetwarzanie zamówień, zarządzanie zwrotami i udzielanie informacji o produktach.
- Asystowanie klientom na wszystkich etapach procesu zakupowego.
- Dążenie do zwiększenia satysfakcji i lojalności klientów.
- Biegłość w języku rumuńskim na poziomie C1/C2 oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w produktach konsumenckich.
- Umiejętność pracy z różnymi systemami i platformami.
- Kompetencje w zakresie obsługi pakietu Microsoft Office.
- Empatia wobec klientów, zachowując obiektywność.
- Doskonałe umiejętności telefoniczne oraz pracy w zespole.
- Pracę w modernistycznym biurze w centrum miasta.
- Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, kafeterię benefitów, ubezpieczenie na życie oraz kursy językowe.
- Atrakcyjny bonus za polecenie pracownika.
- Międzynarodowe, przyjazne środowisko pracy i możliwości rozwoju kariery.